There are many things that I would like to say to you, But I don't know how

Sitter i köket nu och äter nudlar, jag och självaste snygg-anna holmström har legat på baksidan av läggan och pressat i två timmar såhär på morgonkvisten. Vi åt popcorn och drack vatten, lite sådan förtjänar man efter att man lyckats få sig upp i rimlig tid. Ska snart kicka igång storstädningen. Här ska det vara skinande rent,  men det kommer vi klara galant vill jag lova.

Igårkväll så umgicks jag, anna, petter, vidar, matilda och lina (simon var med ett tag). Vi spelade kort, kubb, såg film och en sväng förbi karamelltåget hann vi också. Mycket trevligt tycker jag.

Sen så vill jag bara säga grattis till Amanda BJ Bjurman som 16 år idag. (varning, en galen dam på vägarna)



NU, fokusering på att städa läggan.
zezzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: ammmee

tack gullet ;) men vi får göra tillsammans och det kommer inte sluta bra ;)

2009-06-25 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0