Stop making plans, start making sense

Godmorgon, klev upp tolv. Ska jag vara ärlig hörde jag inte ens väckaren. När jag vaknade kändes det som att jag sovit jätte lite, som jag nyss hade somnat. Länge sen jag var så trött nät jag klev upp. Alldeles strax ska jag på picknick med annas familj, kan bli riktig trevligt. Ska vara där kring halv två. Så jag ska nu ta och resa mig härifrån och byta om.
Haaaaaaaaaaaaaade



Anna pratar med sig själv under gårdagens promenad.
"Jag gillar enkelt, JAAAA DET GÖR JAG"

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska nog sluta prata med mig själv,det kan bli pinsamt i vissa lägen.

2009-06-19 @ 15:17:18
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0