Let's close our eyes

Snygg-anna levererade en mycket god middag. Duktig av henne, kände mig lat som satt vid dattorn och snörde ihop en spelningslista åt henne medans hon lagade mat, dukade fram och sedan efter maten dukade bort och diskade undan. MEN jag ska ju bjussa henne på middag på torsdag, så det är något att se fram emot.

Idag hade vi en personlig guide på kvantum, Vidar gick med oss. Hämtade vissa saker och bar korgen. Jag och snygg-anna handlade för 191 svenska kronor. Då köpte vi bland annat, cola, trocadero, saker till tacos, te och så vidare. Just nu sitter jag och förken holmström mittemot varandra och funderar om vi ska fara på kvantum och köpa godis och kanske  något vi kan göra ansiktsmask av? Vi ska nämligen ha tjejmys ikväll och se på film! Det förtjänar vi tycker jag.



Grattis Rebecka, förlåt att jag aldig sa det igår. MEN jag ville spara det tills vi träffades i verklgheten, tänkte ge dig världens största grattis. Men jag klarade inte av att hålla mig, kände mig så svinig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0