I wanna write his name in the sky, I wanna free fall out into nothing

Jaja, sitter i trappen än. Har inte orkar resa mig från den sen jag tog ut kladdkakan. Detta har resulterat i att jag har brytit röven. Men jag får skylla mig själv, inget att göra åt saken. Har väntat på att snygg-anna ska komma tillbaka efter hennes kladdkakeätande som hon började med för cirka 30 minuter sen. Börjar fundera på vad kvinnan gör egentligen! Jag ska iaf plasta in min kladdkaka och ta med den till destination mobacken imorgon. Känner att det får räcka med cola och chipsen ikväll.

Bjuder på en bild på mig och snygg-anna, och ja anna du kommer få heta så livet ut. Isabelle är oxå med på ett hörn! Nu blir det att inta positionen i soffan med cola och chips och hoppas att det är något bra på tv. Efter det blir det att sova, det är ju inte vilken dag som hellst imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jamen från och med nu ska jag kalla dig snygg-moa i resten av mitt liv! ;)

2009-06-14 @ 21:42:13
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0