I don't know if I could stand another hand upon you, all I know is that I should



"Tiden ska ta mina tankar och bära dom långt bort där jag kan flyga. Djupet i livet kommer att dämpa min frestelse att leva för dig. Om jag skulle vara ensam, skulle tystnaden klippa mina tårar eftersom att det handlar om kärlek och jag vet bättre. Att livet är en vajande fjäder . Så jag la mina armar runt dig, runt dig. Mina ögon är riktade mot dig, mot dig och du ser att jag inte kan sluta skaka. Nej, jag kommer inte ta steget tillbaka, men jag tittar ner för att gömma mig för dina ögon. Eftersom det jag känner är så sött och jag är rädd att även min egen andedräkt kan få det brista om det var en bubbla. "
 

Minns du R?


Kommentarer
Postat av: Anonym

i miss those times when there was you and me.

i know that we are ment to be.

everytime i look back. i understand. that we did wrong. and its time to take it all back. and make every little thing alrigt again.



Jag minns M. Kommer aldrig glömma. Det lovar jag.

2009-06-23 @ 18:34:04
URL: http://justaregularlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0