I can feel you all around me, thickening the air I'm breathing.

Alldeles strax blir det att dra ut med izzy och snygg-anna, vi ska se petters match. Kan bli kyl, sen ska vi hem och se på Alberts underliga resa och trycka lite blåbärspaj som mamma gjorde igår samt glass. Alberts underliga resa är en film som jag och anna medverkade i när vi var små, vi sjunger i en kör och känner inte alls varandra. Lite coolt att vi medverkade båda två, sen så är det ju en hel del andra kända ansikten med i den filmen. Sofia Sundberg står tillexempelvis en person bortanför mig under konserten. Året var 2002. Vill ni hyra den av mig så hör av er, riktigt underhållande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Läckra brudar på film,ingen som är intresserad?;)

2009-06-22 @ 21:46:00
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/
Postat av: cissi

HAHAHAHAH jag är ju fan med där

2009-06-25 @ 00:02:51
URL: http://sisoce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0