you don't buy me flowers

Just nu sitter jag i morgonrock och lyssnar på musik, ute är det kvällsol och molnfritt. Håller på att snacka med min syster om vad jag ska ha från götet, zara, weekday, topshop, H&M trend? Vad ska jag välja, vad vill jag ha? Svårt när jag inte hittar något på internett, har nämligen kollat för mycket. Slutar dock med att jag drägglar över skor hehe. Min lön sitter på hennes konto och hon får fria händer, hela lönen ska hon få sprätta. Och vet ni vad? Jag kan knappt bärga mig, hoppas hon hittar något som jag förälskar mig i. Blir nog inga problem!

Jag funderar över om jag ska göra mig några mackor, eller trycka natur chips. Konstigt nog lät mackor mycket godare. Så jag ska trodligtvis gå ner och göra mig några, men först ska jag lyssna på lite musik. Hittade för i övrig denna när jag kollade igenom några bloggar. Tyvärr känns det som en typisk låt när skådespelare ska göra en låt, kanske lite paris hilton känsla över denna? Dock är Hayden så fuktansvärt vacker så det gör inget, dock tåls låten att diskuteras.



Kommentarer
Postat av: lina

Du skulle ha farit dit, du missade verkligen något!! men men, det är bara att vänta tills nästa år då! ;D

2009-07-27 @ 21:39:15
URL: http://liinaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0