Don’t tell me how this game ends Cause we’ll just see how it goes

Slutade med en filmkväll i klut med rebecka, sara, amanda och lovisa. Var verkligen jättekul, har saknat att umgås med de damerna plus de som inte var närvarande. Dock så blev en igelkott överkörd av mötande bil precis när jag och amanda passerade så det flög något på mina byxor. Vilket var midre trevligt, så dom åkte direkt i smutsen. Inte kul!

För tillfället sitter jag i sängen, väldigt trött och funderar på att sova. Är ju en dag imorgon oxå! Så ska avsluta det jag håller på med sen lägga ikull mig. Har dock bara ljudet av överkörningen i huvudet just nu, så håller tummarna att jag inte drömmer något om det.



Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0