when i knock you down

Jonna har nu köpt lite saker åt mig, men en viss summa pengar finns kvar. Skorna vill jag fortfarande ha, hoppas dom kommer in i min storlek. HAr inte gjort så mycket idag, provade en frisyr som jag hittade i en tidning så där hade jag lite tidfördriv! Ananrs har jag inte gjort mycket förutom att varit riktigt arg på min dator som hållit på uppdatera sig i TRE dagar nu. Och under tiden är den inte bara lite seg, helvette. Tålamodet är inte på topp heller right now. Men men!

Nu sitter ja och äter en glass, kom just från Linnea. Ikväll blir nog en tidig kväll, ska börja vända dygnen. Sen ska jag även på stan med p-lady imorgon. Umeå på torsdag. Jag längtar. Här kommer en bild på min ume-partner.

världsklass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0