The first time ever I saw this face

Gårdagen spenderades till en början på max med jonna och zola, när jag ätit promenerade jag till älven där 4 otroligt snygga brudar befann sig. Jag umgick med dom ett tag tills jag kände en sån hemlängtan, eller okej. Jag ville bara hem och lägga ikull mig, men det blev inte riktigt så. Gick på coop, möttte upp amanda och där köpte vi frukt. När vi kom till amanda gjorde vi fruktsallad, såg på en film och hade allmänt mys. Var riktigt kul att få umgås med henne, var nästan FÖR länge sedan senast.

Ikväll blir det 20års fest för min syster, start kl 1500. Senare blir det im mot tadsfesten, jag SKA se Erik Hassle och Tiger Lou. Känns som detta kommer vara en toppenkväll!

Nu ska jag påbörja processen att hitta kläder och hår samt fixa ett nytt aniskte.

ZEZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0