nothing compares to a quiet evening alone

Hejsan, sitter i mitt rum. Har varit vaken i någon timma. Hade tänkt dra till havet idag, men vädret ville inte ge med sig. Sådant som händer! Jonna ringde just, de har packat bilen och är nu påväg hit. Imorgon får jag träffa dom, får mina saker osv. Så lördagen ser än så länge väldigt lovande ut.

Vad som händer ikväll är ännu oklart, jag har inte planerat klart va jag ska göra eller vad jag orkar göra. Så det ser vi hur det blir.

Osminkad moa som är barnvakt åt världens sötaste unge. Jag längtar till nästa gång! Obs, vad hände med min högra hand? Bara på min dator den ser mörkgrön ut?

Kommentarer
Postat av: unameit

haha nej den gör det på min med;)

2009-07-31 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0