Just eat it

Hellu, kom just hem från stan. Vartit på stan hela dagen med bexxx, sofia kunde inte. Kollade hur mkt pengar jag hade innan vi gick till dallas och åt lunch. 2222kr!! Trodde jag verkligen inte att jag hade, trodde mer på ca 1000kr. Så lite shopping fick det bli. Fick med mig 6 tröjor och ett nagelack hem för 488kr totalt! Är väldigt nöjd över mina fynd! Rebecka hittade en del hon med. Vill på stan imorgon, får se hur det blir!

Satt igår och letade runt lite efter MJ saker på webben, hittade en hemsida som någon startat, A tribute to Michael Jackson- eternal moonwalk. Hans musik är tidlös enligt mig. Denna version av Beat it är riktigt bra tycker jag (obs spotifylänk), går ej bli less denna låt. Vem som sjunger den spelar ingen roll, lika bra. Denna version är däremot rikigt skabbig. Haha!

Nu ska jag vila och dricka nyponsoppa. Sen ska jag hjälpa mamma med tvätten.


Såg att Johan skulle sälja hans motard, som jag älskar denna skönhet. Hade jag haft pengarna så hade den redan varit min. Men tyvärr. Kolla på bilden och njut, vet att ni vill ha den lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0