im Sitting here counting the hours

Morning, sitter i sängen och dricker saft samt stinker parfym som olle dränkte mig i igår. Har fikat för en stund sedan och nu inväntar jag klockslaget då jag orkar resa mig upp, kasta mig på cykeln och bege mig mot attityd för några timmars arbete. Känns lite halvjobbigt med tanke på att mina fötter värker efter två dagars 10-13centimeters klackar. Får skylla mig själv att jag valde det skovalet.

Nåväl, ikväll ska jag antingen vara med amanda, sara och johanna eller ligga hemma, läsa bok och ta det extremt lugnt. Har inte bestämt mig ännu, så vi får se vad som händer.

Innan jag lämnar datorn så bjuder jag på en av de få bilder som togs igår.

meine p-lady

TIPS
klick-klick

Kommentarer
Postat av: parfymdude

parfym stinker inte moa....

2009-07-05 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0