i wont be far away

Sitter fortfarande i mitt rum, linnea har just gått hem och jag sitter och njuter av min portello som jag hämtade på mejo. Det satt helt perfekt vill jag lova!

Jag ska alldeles strax sova, är en dag imorgon också. MEn först ska jag gå igenom alla bilder på mig och rebecka. Finns ärligt talat INGEN bild där vi är normala på, villa hitta en "fin" på oss två tillsammans. MEn fyfan, dom borde raderas. Vi var vekligen inte seriösa och jätte fula, eller inte bexx då som alltid är en puma;)


förlåt bexx för denna bild, men detta är precis vad jag kommer sakna när du byter linje till hösten.

Kommentarer
Postat av: ReeeeeeebXsxzORor

HAHAHA det är lungt cougar!!!

mitt vanliga jag så...

vi har aldrig någonsin varit normala å kmr aldrig bli. jag kommer sakna dig med, och någon gång ska du höra hur någon skriker som en galning i korridoren, DÅ ÄR DET REBECKA INCOMING PÅ TBS FÖR ATT HÄLSA PÅ!!!

2009-07-23 @ 22:22:22
URL: http://justaregularlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0