i dont know if i can yell any louder

Gårdagen var mycket trevlig, den började med filmkväll plus kortspel hos mig. Filmerna var the unborn och yesman. Vi åkte sedan vidare till boliden, åt hamburgare hos anna samt såg tv. Efter ett tag så körde Anton hem mig. Jag har haft så underbart kul med dessa otroligt sköna personer, är bara synd att vi inte umgås så ofta. När jag kom hem gick jag på mejo en sväng, där var mamma kicki anders och tjuren som han så fint kallas haha. Var social en stund, men löpte snabbt hem till Linnea och kollade hur hennes kväll varit på bröllopsmiddagen och sjävlaste bröllopsfesten. Hade velat vara där, men jag hade andå väldigt trevligt!

Just nu sitter jag i mitt rum, mormor och morfar har precis åkt härifrån. Vad som händer idag är halverst oklart, fransmartin kommer och hälsar på sen ska jag dra till stan och jobba. Allt som är planerat än så längre, sen eventuellt filmkväll med linnea.

Så beratta för mig, när hade ni tänkt vara med mig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0