Hypnotized as another dawn is breaking I rehearse the words I want to say

Kom just hem, har vart hos mormor som fyllde år och sett lite på fyran om michael jacksson. Vid ett tillfälle satt lipsillarna, dvs jag mamma och min moster som inte har svårt att gråta och grät. Linnea sprang som en tok runt runt tills hon stöp på huvudet och började gråta. Vid åtta halv nio for vi till svanis för att hämta pappas mc och köra den till klutmark. JAg körde bilen dit, och sen hela vägen hem till atorp. Riktigt skoj!

Nu ska jag gå ner och äta annanas med familjen, sen ska jag sova riktigt gott. Försöker vända dygnen som jag lyckades vända totalt förra veckan. Bjuder på en bild jag hittade på den bortglömda kameran som låg i skåpet och har legat där sen vi flyttade till a-torp. Bilden är tagen för mer än två, snart tre år sen. Ser ut som det var något smaskigt jag hittade i tidningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0