Hands are shaking cold, These hands are meant to hold

Blev en hemmakväll för fröken holmström ikväll. Ska snart kila ner och göra ansiktsmask samt ta mig något att fika. Ska kliva upp kring nio imorgon har jag planerat, så det blir en tidig kväll för mig. Har lekt i ps en stund ikväll, har ingen fantasi ikväll och inga roliga bilder att göra om. Har bara en ide, men den ska jag prova på någon annan dag. Orkar rent inte just nu. Bjuder på två bilder som jag lekt med, första tog inte ens en minut. Ändrade bara kontrast och nivåer. Den andra tog kanske fem minuter. Använde samma färger som på bloggen, hehe. Gör bara något somsagt.

Ja, jag saknar min gamla klass. Vill ha någon typ av reunion snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar min jävla klass :*******

2009-07-13 @ 19:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0