You used to hold me

HEllååå, har nyss duschat. Idag har jag varit på aerobicstudion och tränat lite med skolan, sedan blev det subway, ginas grand opening, hem(trodde jag), stopp på atorpskolan, hem och duscha. Idag ska vi äta middag på matfesten tror jag det blev, kommer nog bli riktigt kul. Och kvällen ska bestå av jonna, vad vi gör är ännu oklart! Aja nu ska jag klä mig och göra mig klar samt nöta denna fantastiskt låten.(youtube) Uppdaterar senare! Här kommer en bild på allvarliga moa och söta anna! Cya

BTW, vill passa på att gratta till olle och sara som funnit varandra! Ytterligare ett extremt sött par ute i världen! Grattis igen!

BTW 2, stugsista? Styra kajutan ditåt eller?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: jag svarar på kommenaterr sj? :D

2009-08-28 @ 15:04:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: a

haha byt bild? ;)

2009-08-28 @ 15:34:03
Postat av: sara

hahaha asså moii :D

2009-08-29 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0