You never call me when you are sober

Har jobbat klart, dött i sängen, kännt doften av kladdkaka och längtat efter duschen nu ett tag. Kollade nyss på nelly.com, yes hittade en klänning som blir min när pengarna kommer in och eventuellt ett par skor. Trodligtvis inte men vad vet man? Ska frånoch med nästa månad försöka lägga undan lite pengar så jag har något att röra mig med nästa sommar om jobbet skulle köra sig som sist! Jag och fröken holmström snackade just om hur tönting det kommer låta  när man säger "sommaren 10" sommaren 09 låter bra, men sommaren 10 låter lite... ja vad ska man säga? Ska fundera ut ett bra ersättsord för sommaren som 18 år;) okej jag fyller i slutet av sommaren men ÄNDÅ... Aja nu ska jag gå i dushen, sen se någon film!

fröken holmström, petter und mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0