Wake me up inside

Telefonen, internett, mobilen. Ja allt har varit nere under dagen, inget har funkat. Så jag har varit bänkad vid tvn nästan hela dagen, jag har även hunnit plöja undan lite mer i mitt rum. Mormor och morfar har även vart förbi en sväng, sen har jag även fått ett samtal från en väldigt saknad vän. Tack för samtalet" Ikväll vet jag inte om jag orkar göra något, kanske ska dra till petter och hänga ett tag. Annars ska jag dö här hemma, ser vad som händer. Igår såg vi iaf baksmällan hos petter, den var väldigt bra! Skulle vilja se filmen vi såg till en början, jag sofia och lina innan petter kom. Minns inte vad den hette, men ska lista ut det!

Ska även försöka hinna lägga in bilderna på kläderna, måste dock klippa ihop lite bilder för det blev lite mkt. 32 bilder eller liknande! Nu ska jag ner och äta, som jag LÄNGAT.

Bara jag som äger ett par klarglasögon som jag aldig använt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0