Tonight I've fallen

Kom alldeles precis ur duschen, har smörjt in mig och ska strax klippa och måla naglarna. Ikväll blir en väldgt lugn kväll med hemmamys och förberedelsen inför första skoldagen imorgon. Kockan 13.00 ska jag befinna mig inom Thorén Business School Skellefteå som 2a års elev. Blir spännande och se vad det gjort med lokalerna och hur de löst allt när 93orna kommer in på skolan. Vars vi ska äta, om det blir fortsatt på carl viktor eller inte. Man vet aldig, men känner på mig att det kommer komma både bra och dåliga besked. Så är det alltid!

Måste få påpeka att jag HATAR när rakhyvlarna börjar bli slöa och inget nytt rakblad finns i närheten.

Kommentarer
Postat av: Ness

okej härligt jo samma :)

gjort i helgen då ?

2009-08-23 @ 19:44:32
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Michaela =)

sv: okejokej :)

jotack, det är helt okej :)

kramkram

2009-08-23 @ 20:20:38
URL: http://mmichaelajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0