This day

Kom just från coop, har bestämt middagen. Grillad fillé, sallad med fetaost, potatissallad och grillad halloumi ost. Jag lär må som en kung efter maten, sitter och drägglar nu. Här kommer iaf bilder på det jag har fått idag, vill tacka för alla presenter. Har nu allt i köksväg nästan som jag behöver för en egen lägenhet. Nu fattas jobbet.

Smoothies & juicer samt Bara tio minuter. Kommer användas flitigt, älskar att laga mat, baka och allt som hör till.

Dag creme, natt creme, tonic och ansikts/makeup tvätt från VICHY. I like

Drinkglas 6st, hade 6st exakt likadana från rean till göteborg plus storleken mindre.

En brön blender samt en brödrost

Två smörknivar. Har redan en grön, en vit och en svart. Så 5 st sådanda finns i min ägodel. Från lagerhouse

En osthyvel (hade redan en), en skalare(hade redan en) durkslag, konservöppnare (hade redan en), tallrikar i alla dess former, kaffekoppar, 12 glas, stekspade, soposlev, pastaslev, "stekpincett" eller vad jag ska kalla det, ungsformer, äggskärare, kastrull, rivjärn plus en söt unge i knät"

Elvisp

VIssa saker finns inte på bild, tillextempel ett presentkort från Amanda på H&M, pengar samt en bukett som jag inte fått än.

Vill även passa på att tacka för alla grattulationer, på facebook, samtal och sms. Tack anna henke och limpan för era 40 sms till mig inatt.
Kände mig väldigt speciell, mobilen vibrerade konstant i fem minuter. 20 olästa sms, 34, 40. Sen dog det ut. haha. Längtar att komma och hälsa på er snart!

Kommentarer
Postat av: p-lady

VARSEGOD! :]

2009-08-07 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0