The way you make me feel

Kom precis hem. -kvällen har spenderats i hampen med jonna, alle, sofie, tobbe, hampe, kabben och en till dude. Vi badade samt  satt vi älven. Sedan drog vi till kabben och spelade fifa, eller okej, tobbe, alle och kabben spelade. Jag jonna och sofie kollade bara på. Nu ska jag faktiskt ta och sova, kvällen vart mycket lyckad och jaa. Hela dagen har varit underbar förtuom att jag tappade min piercing somewhere in hampen... Aja, bara att bita ihop.. natti

tyvärr så kommer jag verkligen sakna det. jag.vill.ha.tillbaka.det.nu

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag väntar fortfarande på klädbilderna =)

Sen en fråga, skiljer det många år mellan du och din syster? Jag tänkte på att du var med hon och hennes kompisar, eller var någon av dem din? =)

2009-08-11 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0