Tell me, do you still believe everything you read?

Jag har haft en väldigt trevlig kväll med anna. Inget otrevligt alls! Jag cyklade från atorp till myckle, vi var hos anna en stund tills vi bestämde oss för att dra på karamelltåget och köpa en trocadero och kinderäggschoklad. Vi promenerade från karamelltågen in mot stan och stannade tillslut på bänken utanför hansens. Där satt vi och snackade om allt som vi missat, oj vad jag saknat dig anna. Var så kul att träffa dig igen! Efter ett tag vart vi less på att bara sitta, så ringde jag mamma som kom med bilen, sen körde jag hem anna med mamma i passagerarsätet. Funderar på att bli hennes v.i.p chaffis, köpa limmo och så. Tycker det låter väldigt bra! Nu över till något helt annat, imorgon ska jag umgås med Malin. Det var VÄLDIGT länge sen. Skulle egenltigen vara två till, men de kunde inte. Jag och Malin ska iaf dra på någon strand och steka, funderar på att packa en väska med en tidning, frukt och annat gott som jag kan ta med mig. Hela dagen ska jag spendera med den skönheten. Nu ska jag bara checka inkorgen på hotmail samt bloglovin, sen ska jag ta och sova något så hejdlöst undebart! Generös som jag är så bjuder jag på en väldigt charmig bild. Sov gott

Såg att någon önskade bilder på det jag köpt, visst kan jag fixa det. Innan veckan är över ligger bilderna uppe på bloggen. Ni har mitt ord. Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0