I want to show you all of the things this life has installed for you

Kom just hem, svettas ihjäl. Jag och Malin möttes iaf upp på ica, jag köpte en sallad och malin köpte bullar osv. Sen gick vi till älven, satt oss på min handuk och snackade om allt möjligt. De sjuka filmerna vi spelade in, och annat som vi gjort tillsammans när vi var små. Denna dam trivs jag lika mycket med som en fisk i vatten, även om vi inte setts på väldigt länge är det precis som om inget hänt. Vi faller tillbaka precis där vi slutat sist, precis som det allt borde vara.

Ikväll ska jag kanske vara med Malin, blir det inte av så är jag plan-lös. Detta vet jag efter maten. NU ska jag göra något helt annat. Hadeeeeeeeeeee

jag ÄLSKAR sallader i alla dess former. mumss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0